Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Nu närmar sej .........

Av Lotta - 27 mars 2009 23:16

Att ha visning av huset !!!!!!! USCH och FY........ Vad jobbigt det känns. Att det ska klampa in folk här. Kanske nyfikna i grannområdet !!! Som inte har annat att göra än att "kolla in" !!!!!!!!!  Ja, man har gått och putsat på VARENDA liten fläck man ser. Har inte annat i huvudet än VAD SOM MÅÅÅÅSTE GÖRAS !!!! På jobbet är dom såååå gulliga !!! Dom håller tummarna för att det är någon som ska fastna för huset. Ja, själva ÄLSKAR vi detta hus. Som har sådana möjligheter, men då med rätt ägare !!! För det är luftigt, stora ytor, tomten är ju underbar (om man tycker om tomt, vilket inte vi gör) Sol från ca. kl 11,00 till kvällen !!!!!!! Så möjligheterna finns ju !!!!!!!!  Mitt arbete är såååååå gulliga/snälla, jag har fått ta ledigt i 2 dgr denna vecka för att fixa lite. Det är jag VERKLIGEN tacksam för !!!  Får återkomma med hur det går.

 
 
Anna

Anna

27 mars 2009 23:23

Önskar dig lycka till!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena B

3 april 2009 15:07

Hej Fredrik o Lotta. Åh vad fint huset blev. Var det många som kom? Är det sålt nu? Har försökt ringa Fredrik, men når honom inte? Vad tråkigt om Skrållan, men hon var ju så gammal.
Ska ni till Dalarna i påsk?
Ha en trevlig helg
önskar Lena O Janne

 
Jenny!

Jenny!

8 april 2009 16:45

Hej LOTTA!!
Jag har fixat en ny blogg som du gärna får kolla in på! Du kan ju hälsa fredrik det också för han gillade visst att läsa min blogg! =P Och får jag ha dig som en länk på min blogg?

http://www.juicepresss.blogg.se

 
Ingen bild

Jennny

8 april 2009 16:46

Glömde skriva www.juicepresss.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 augusti 2009 14:48

Men det har sina föklaringar också. Flytt, sålt hus.  MYCKET har det varit och stått i. Men nu har jag semester, huset är sålt. KÄNNS SÅÅÅÅÅ SKÖÖÖNT !!!! :))    SÅÅÅ RÄTT det här känns. Behöver inte ha något dåligt samvete att tomten ser ut som ...

Av Lotta - 17 maj 2009 12:22

Var bara tvungen att lägga upp dessa bilder som jag såg när jag sitter och flyttpackar !!! Ha...ha...ha.... SNACKA OM att tiden går sååååå fort !!! Dessa bilder är ifrån Julen hos oss år 2000. Vår resa i Thailand år 2001. Fredrik och Sebastian ja n...

Av Lotta - 16 maj 2009 10:25

Fick denna UNDERBARA bild på Fritte och Jocke ifrån Åsa och Jocke. Badade bubbel, med min Fenjal duschcreme, ha....ha...ha.... Ja det var RIKTIGT kul. Detta var på Ålandsbåten, Birka, I en lyx hytt med ett UNDERBART badrum. Kul hade vi det ialla f...

Av Lotta - 12 maj 2009 19:54

Där det stod att vi får nyckeln till lägenheten fredag den 29/5 !!!!!! Stod också att vi får komma dit på tisdagen innan för att titta och planera lite. OH...... VAD JAG BLEV GLAD !!!!!!!! Inte många veckor kvar nu !! Här sitter jag med en bruten fot...

Av Lotta - 10 maj 2009 16:12

Då har en vecka gått med en bruten fot. FY FASIKEN vad det känns tråkigt. Jag säger bara det: Ni som har två fötter att gå med VAR GLADA !!!!! Detta är fruktansvärt frustrerande. Sitter bara vid datorn på dagarna, framför tv:n på kvällarna. Kan inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards