Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

Oj...Oj...Oj.... Vad JOBBIGT DET KÄNNS.....

Av Lotta - 17 januari 2009 16:38

Att ska flytta......... FY vilket jobb det är !!!!!!  Håller på att röjer FÖR FULLT nu. Tänk er själva att flytta ifrån 200 kvm till 80 kvm !!!!


MYCKET är det som MÅSTE bort, ges bort, säljas. Fick igår också veta att inflyttningen till  blir 1/6 !!! KUL !!! Men det är en hel månad tidigare än vad det var sagt från början.


Ska få hit mäklare, tid till visningar m.m Ja mycket är det som snurrar i

huvet nu. Nästa Lördag är det öppet hus i Felicias blivande skola.

Då åker vi dit och spanar lite.

Har ni möbler ni saknar ??? Säg då till !! Kan kanske ha något över !!!!

Bara att skriva i bloggen.  Min stora tjej flyttar ju också nu idagarna. Hoppas att hon vill ha lite möbler och småsaker !!



 
 
Ia

Ia

18 januari 2009 14:53

Haha, förstår att det känns tungt med allt som ska göras inför en flytt, det är därför jag aldrig skulle komma på tanken att flytta. Jag blir svettig bara jag tänker på ordet vind, skulle nog behöva ta en dag och rensa allt fast det inte innebär en flytt.
Ia

http://www.hornlakes.se

 
Ingen bild

din dotter angelica

19 januari 2009 20:47

mamma!!
ge mig allt ni har,de blir fintobran lova inte nån annan innan mig ?!:/
pussokram love yoou

 
Ingen bild

ann

22 januari 2009 12:31

det tunga och jobbiga anlitar man flytthjälp till.

 
Ingen bild

Pia

17 februari 2009 17:44

Där ser du Lotta, Angelica vill ju ha allt du e villig att ge bort :D Det löser sig, det brukar alltid göra det!!! Har förvisso bara flyttat till större alla ggr, så det där med möbler har nästan varit en bristvara istället ;)
Men vad roligt att ni kan flytta tidigare, en sommar i Årsta går ju inte av för hackor :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 augusti 2009 14:48

Men det har sina föklaringar också. Flytt, sålt hus.  MYCKET har det varit och stått i. Men nu har jag semester, huset är sålt. KÄNNS SÅÅÅÅÅ SKÖÖÖNT !!!! :))    SÅÅÅ RÄTT det här känns. Behöver inte ha något dåligt samvete att tomten ser ut som ...

Av Lotta - 17 maj 2009 12:22

Var bara tvungen att lägga upp dessa bilder som jag såg när jag sitter och flyttpackar !!! Ha...ha...ha.... SNACKA OM att tiden går sååååå fort !!! Dessa bilder är ifrån Julen hos oss år 2000. Vår resa i Thailand år 2001. Fredrik och Sebastian ja n...

Av Lotta - 16 maj 2009 10:25

Fick denna UNDERBARA bild på Fritte och Jocke ifrån Åsa och Jocke. Badade bubbel, med min Fenjal duschcreme, ha....ha...ha.... Ja det var RIKTIGT kul. Detta var på Ålandsbåten, Birka, I en lyx hytt med ett UNDERBART badrum. Kul hade vi det ialla f...

Av Lotta - 12 maj 2009 19:54

Där det stod att vi får nyckeln till lägenheten fredag den 29/5 !!!!!! Stod också att vi får komma dit på tisdagen innan för att titta och planera lite. OH...... VAD JAG BLEV GLAD !!!!!!!! Inte många veckor kvar nu !! Här sitter jag med en bruten fot...

Av Lotta - 10 maj 2009 16:12

Då har en vecka gått med en bruten fot. FY FASIKEN vad det känns tråkigt. Jag säger bara det: Ni som har två fötter att gå med VAR GLADA !!!!! Detta är fruktansvärt frustrerande. Sitter bara vid datorn på dagarna, framför tv:n på kvällarna. Kan inte ...

Ovido - Quiz & Flashcards