Alla inlägg under mars 2009

Av Lotta - 27 mars 2009 23:16

Att ha visning av huset !!!!!!! USCH och FY........ Vad jobbigt det känns. Att det ska klampa in folk här. Kanske nyfikna i grannområdet !!! Som inte har annat att göra än att "kolla in" !!!!!!!!!  Ja, man har gått och putsat på VARENDA liten fläck man ser. Har inte annat i huvudet än VAD SOM MÅÅÅÅSTE GÖRAS !!!! På jobbet är dom såååå gulliga !!! Dom håller tummarna för att det är någon som ska fastna för huset. Ja, själva ÄLSKAR vi detta hus. Som har sådana möjligheter, men då med rätt ägare !!! För det är luftigt, stora ytor, tomten är ju underbar (om man tycker om tomt, vilket inte vi gör) Sol från ca. kl 11,00 till kvällen !!!!!!! Så möjligheterna finns ju !!!!!!!!  Mitt arbete är såååååå gulliga/snälla, jag har fått ta ledigt i 2 dgr denna vecka för att fixa lite. Det är jag VERKLIGEN tacksam för !!!  Får återkomma med hur det går.

Av Lotta - 7 mars 2009 19:23

Idag har jag fixat på altanen... USCH VILKET JOBB !!!!!!!!!!!!! Men det blev bra till slut !!! (tycker jag). MEN såg nu på bilden att mattan ligger liiite mera åt ett håll. Detta MÅSTE rättas till !!

Har nu tända ljus därute och det ser jättefint

ut.  NU är det bara att hugga i med ALLT det övriga som behöver göras.


Har även ett skåp, som ska hängas på väggen, till övers.... Om det är någon

som vill ha...????? Säg till bara. Men ni får hämta det själva.

Imorgon blir det åter en tur till IKEA, måste kolla in lite mattor m.m



Ovido - Quiz & Flashcards